6/15/2009

Dandelion wine ...


Gata ... m-am hotarat! M-am hotarat sa anulez teoria blogului precedent! O gramada de porcarii mi-au impovarat in ultimul timp viata ... viata asta plina de semne si coincidente menite doar sa-ti incerce rabdarea cred. Si daca este asta un motiv valabil atunci cred ca rabdarea mea este testata la maximum... Si da! tind sa cred ca toata viata este construita pe o serie de conincidente ciudate sau cel putin stranii... de exemplu: ultima conincidenta concretizata in decurs de aproape un an (dar care are nevoie de o scurta introducere in prealabil): acum multi ani (6) am fost cu o fata... aceasta fata avea o colega de clasa cu care nu stiu daca am schimbat mai mult de 3 vorbe de cand o stiam... apoi eu despartindu-ma de acea fata m-am rupt de tot cercul acela de prieteni; vara trecuta la festivalul medieval din sighisoara, COINCIDENTA a facut sa o intalnesc din nou pe acea colega a fostei mele prietene. O scurta discutie despre viata noastra lately a conchis avea intalnire... apoi dupa destul de mult timp ne-am reintalnit pe unul din siteurile sociale; am inceput sa povestim, sa comunicam in cel mai exasperant mod posibil: prin internet. Acum cateva ore m-am intors din cluj, unde am fost la aniversarea zilei sale de nastere (La Multi Ani Maria!). Starea stranie isi are izvorul in faptul ca desi ne cunoastem aproximativ 23% (daca poate acest lucru sa fie exprimat atat de matematic),mi-a devenit draga, iar relatia asta de amicitie precoce imi provoaca un fel de stare de bine, de caldura, de candoare; asta poate si datorita perioadei "nefaste" prin care trec... mai multe mai tarziu. pana atunci, aceasta melodie este si pentru ea cat si pentru voi toti dragi mie ... http://www.youtube.com/watch?v=NvlnP3y_QQ4
Noapte deasa ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu