11/11/2011

11.11.2011

Acum ceva vreme omenirea a supravietuit sfarsitului lumii. Un motiv poate fii invizibilitatea si inofensivitatea acestui fenomen. Astazi, in data de 11 noiembrie 2011, trebuiau sa se desfasoare alte fenomene atat de paranormale si atat de nemaivazute incat, ghici ce?, chiar au fost de nevazut ... de jumatate de ora caut si sec Google -ul  pentru a da peste stiri care sa confirme aceasta mareata zi; am aflat ca mii de cupluri au ales sa se casatoreasca in data de 11.11.2011 - ceea ce confirma temerea oamenilor in legatura cu aceasta morbida zi-, alte multe idei mai mult sau mai putin idioate ale politicii nationale si mondiale au fost puse in practica in data de 11.11.2011, Organizatie spaniola pentru nevazatori Once va organiza o loterie speciala a carei premiu va fii de 11 milioane de euro doar pentru data de 11.11.2011. Acum sa luam in considerare putin, nu insistent totusi, numerologia care sugereaza ceea ce multi numerologi au confirmat si demonstrat cum ca azi la ora 11:11 fix (nu mai repede si aparent nici mai tarziu) se vor produce numeroase schimbari si transformari care vor afecta existenta speciei umane. Intelegem deci, ca aceste fenomene ciudate si inexplicabile care se deruleaza in acel interval de un minut (60 de secunde, 3600 de mili-secunde) ar avea o asemenea intensitate incat repercursiunile ar fii de neimaginat iar urmele cicatrizante vor marca pe veci umanitatea ca forma de existenta. Si ca dovada a intelegerii si asimilarii acestor imense idei cauzale voi deschide eu rubica : "In timpul catostrofei eu..." - dormeam. Cu alte cuvinte, la ora 11:11 in data de 11 noiembrie 2011, eu ma odihneam in inconstienta. Astept completari la rubrica deschisa putin mai devreme...




Don't fear the reaper

Un comentariu:

  1. Acum am vuzut şi eu postarea la o lună după:D Eu eram la şcoală şi cu râdeam cu colegii pe tema asta. Aştept următorul "sfârşit al lumii"!:)

    RăspundețiȘtergere